2014-02-04

Idag tog jag den första cykelturen.

Tidigt på morgon åkte jag till Ahlberg bil för min kontroll srs- lampa till kroksensor tändas igen.
Har fått tid imorgon av alltid lika trevlige Henrik Holm på Ahlberg bil.
Fortfarande ligger snön kvar på gräsmattan och lite småkallt.




Men när solen tittade fram fick man lite vårkänslor så jag tog min första cykeltur i år ner till byn.
Passade på att tvätta av bilen i det soliga vädret.







När jag kom hem såg jag att mina penséer blommade i krukan igen.




Nu var jag lite sugen på att värma lite korv i micron, då började det sprakar och slå gnistor i den och lät väldigt konstigt.
Jaha ska det nu börjar igen med sådan otur som jag hade förra året då blir det inte roligt för lille Bebben😩😂😫
Det var inte så länge sedan jag blev strömlös.
Då är det bara att hoppas på det inte blir mera snö för jag har ju en jäkla bra cykel eller som man kallade den för velociped eller bicykel.



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar