2015-01-31

Ikväll fick jag höra en härlig röst i min iPhone!

Det ringde i min berömda iPhone till tonerna av Mörrum är laget. 
Det var Karl-Evert Lidman som gratulerarde till vinsten mot Varberg. Det alltid lika kul att få prata med Karl-Evert vår gamle ordföranden. Han sa att Mörrum spelade jätte bra och berömde Andreas Grönqvist, Klozz, Anton Persson. Du kan få prata med Fors han står här bredvid mig, Tommy Fors tyckte laget spelade bra idag och berömde spelarna för en bra genomförd match. Grabbarna sakna dig i bussen men onsdag åker jag till Jössarinken då Kallinge kommer på besök.


Justin Taylor kvitterar 1-1 assist Sebastian Manberg / David Berg.
Andreas Grönqvist 1-2 assist Hampus Klozz / Anton Persson i andra perioden.
1-3 i tredje perioden Andreas Grönqvist  gör sitt andra mål assist Hampus Klozz / Alexander Karlsson.
Marcus Neimi gjorde Varbergs 1-0 mål. Så det var nästan bara Goisare som gjorde poäng Dejan stod för assisten.
Mörrum vinner med 1-3. (1-1, 0-1, 0-1).
Skott: 28-23. (13-7,13-3,2-13).
Publik:215
Mörrums GoIS IK gick förbi både Dalen och Varberg i tabellen.
Visst är det härligt att vara Goisare!
På onsdag hoppas jag att Vi Goisare fyller Jössarinken och heja fram laxarna till en trepoängare mot topplaget Kallinge som kan leda serien även efter morgondagens match mot Halmstad.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar