2015-04-25

Idag gick stora flytten till min lägenhet.

Tur att min son har snälla vänner som ställer upp och hjälper lille Bebben.
Jag får tacka Patrik, Danne, Oliver, Ditte, Benny, Alvina och lillie Zachris för hjälpen.
Nu ska jag bara köpa lite möbler på IKEA. 
Men först lite mat på IKEA Zachris var jätte hungrig.
Zachris var sugen på att prov ligga nya soffan på IKEA.
Nu var vi äntligen framme till min nya adress Trädgårdsgatan 5 
256 33 ÅSTORP
Ja här bevisat att Ditte är verkligen fulltränad. Eftersom jag nu bott hos Bonny och Ditte i ett halvår nu har jag hört hur hon och Bonny kört sitt träningspass varje morgon innan de åkt till jobbet. Först trodde jag de höll på med något annat varje morgon hi hi.
Nu har Ditte fått lite hjälp av Oliver.
Soffan på plats bra jobbat min son.
Han är rätt envis min son började klockan 16.30 att monterar köksstolarna trots han  inte var så kry idag. Han och Ditte ska ju vara på Åstorp/Kvidinge IBS årsfest kl 19.30 och jag ska vara barnvakt.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar