2015-05-08

Det blev vinst till slut med 4-3. Tur mina barnbarn höjde stämningen på min födelsedag.

Nog var det många med mig som blev lite oroliga under matchen igår. Någon kanske överdrev lite väl mycket.
Det var ju tur min son och mina barnbarn kom med blommor och presenter.
Visst var de vackra blommor till alla fönstren.
Sedan blev det glass i köket. Zachris och Alvina älskar glass.
Nog syns det att glass är gott hi hi.
Tyvärr blev det ingen vinst på V64 bara 4 rätt. Jag får väntar tills lördag Ditte och Bonny hade köpt en V75 andel i present.
Hittade den här bilden då vi var på Astrid Lindgrens Värld. Det är nästan så man kan tro det är lille Emil och Ida på bilden.
Tack för Ni kom och gjorde Farfar glad.
Det var väl en jäkla tur det blev en seger på min födelsedag.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar