2016-05-07

Tack för alla gratulationer på min födelsedag idag!

Det har varit en underbar födelsedag uppvaktad till tusen.
Alvina hade ritat jättefina teckningar till mig.
Zachris som hade sovit över hos farfar var lite lurig på morgonen. -Farfar du får gå och lägga dig igen sa han. Klart jag gjorde som han sa. Han skulle öppna dörren så resten av familjen Lindberg kunde komma in och gratulerar mig.
Senare kom Oliver och Vilma med paket till lille Bebben.
Bonny och jag fortsatte med staketet  runt altandäcket. Vid middagstid kom Tommy från Skannerlidens Bygg & Kakel och förstärkte byggteamet uppe på Björnås.
Det har varit en härlig dag att få hjälpa min son med altandäcket.
Senare på kvällen bjöd Ditte på jättegoda biffar.
Tack till alla gjorde min dag till en härlig födelsedag.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar