2010-04-06

Johan Björnfot på besök med Islands Landslag på Jössarinken

Johan Björnfot spelade under säsongerna 2000-2001 och 2001-2002. Gjorde 80 matcher i Mörrum 13 mål 18 ass 31 poäng utv 18.
Björnfot lämnade Mörrum för spel i AIK.












Johan Björnfot tillbaka på Jössarinken som tränare för Islands landslag.
Jag och Berth Wadström gick in
för att titta på träningen då Johan fick syn på mig och vinkade att han ville prata med mig och Berth. Han var lika pigg och glad som jag lärt känna honom
En härlig kille, det är nog många som kommer ihåg Björnfot som en bra penalty killers.









Mörrum - Island onsdag 7 april
Kl. 19.00.
Fri Entre












Kul om det kom lite publik till
Jössarinken i morgon, jag minns
Villket drag det kunde vara på
Jössa.



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar