2011-07-07

Lite stenarbete hos min son Bonny.

Har varit hos min son och gjort lite stenläggning runt hans hus.
Bonny och Ditte har gjort det så fint vid stenpartiet i trädgården.
Sen har jag busat lite med Alvina och Zachris.





Pappa Bonny kör barnen i skottkärran, det tycker Alvina och Zachris om.





Mycket sten att lägga runt huset.





Det var stekande sol hela tiden när jag lade dit stenen.





Nu var södra sidan klar.





Framsidan av huset var rätt tungt att göra.





Äntligen var det klart, det kändes både i rygg och ben.





Bonny avsluta dagen med att köra Alvina och Zachris i skottkärran.





Jag tycker det blev jätte fint i
Trädgården.





Efter första dagen åkte vi till Kvidinge och bada.





Lite fika blev det efter badet.





Zachris simmar på rätt bra.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar