2011-11-17

Goisaren gratulerar en trogen Goisare!

Det var länge sedan vi träffades på Jössarinken, men då var du där varje hemmamatch. Du och din familj var trogna supporters.
Hoppas du får en trevlig födelsedag.


Tyvärr såg jag inte matchen igår mot Kallinge för jag drabbats av en envis hosta och förkylning. Enligt rapporter lär grabbarna gjort en bra match men inte fått in pucken i mål. Det blev förlust med 2-0. Men det finns glädjeämnen i laget genom en ung Herman Hansson bara 17 år gammal.

1 kommentar:

  1. Men ååhhh.. Nu fick du mig att börja gråta Bebben. Så rörd jag blev. TACK.. tack ända från hjärteroten.

    Du må tro jag ofta tänker på "GOIS-tiden".. det var verkligen ett familjenöje för oss Ojala's. Tror inte vi missade en enda hemmamatch på många, många år.

    Mamma, Tommy och jag pratar ofta om dig och om den tiden.. så roligt det var. Spännande.. engagerande.

    Åsså var vi ju grannar också.. hos Galna Kalle :)

    Stor kram till dig från mig och tack än en gång.. det värmde gott..

    Goisare kommer jag alltid att vara.. i själ och hjärta. Likaså resten av familjen Ojala (som för övrigt hälsar så gott till dig)

    Annukka

    SvaraRadera