2016-07-12

Goisaren gratulerar en Goisare med ett stort idrottshjärta!

Grattis Janne Mattsson på födelsedagen.
Det har varit kul att få lära känna Dig Janne. Första gången var i början av 1980 talet då du brukade ringa mig på kansliet och snacka lite om hockeyn i Goiset. Sedan dess har vi haft många samtal under åren. 
Under senaste åren har det varit jobbigt för Mörrums GoIS IK med de sportsliga framgångarna för klubbens seniorlag. Det  har varit roligare med Goisets Juniorlag och ungdomshockey som varit framgångsrika.
Nu vill jag önskar dig Janne som ordförande i Mörrums GoIS IK och övriga  ledare i klubben lycka till. Jag kommer att stötta Goiset på mitt sätt så gott jag kan. Vi ses i Åstorp på premiären där jag numera bor. En gång Goisare alltid Goisare! ( och då gäller det hela Mörrums GoIS ).
Ha nu en jäkligt härlig födelsedag Janne!

 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar