2016-08-19

Goiset 50 år, skänk 50kr

Nu har det snart gått 50 år sedan Mörrums GoIS Ishockeysektion bildades 1966.
Jonny Nilsson som nyligen lämnade oss sa till mig bara några veckor innan han gick bort när jag träffade honom på Konsum- Bebben Vi måste göra något med Goiset innan det blir för sent. Vi har ju ett jubileumsår tänk 50 år.
När jag hittade bilderna som Ahlgren tagit på mig och Jonny kom jag på denna idé om en jubileumsgåva på 50 kronor.

Nu skulle jag vilja höra hur många Goisare skulle kunna tänka sig skänka 50 kronor som en jubileums gåva till Mörrums GoIS IK? Det skulle vara en fantastisk start på 50-årsjubileumet till klubbens stora utmaning att ge ungdomarna chansen att spela hockey i Karlshamns Kommun.

1 000 Goisare är 50 000 kronor!
Mörrums GoIS IK bankgiro 5410-5234 skriv jubileumsgåva.
Vänlig hälsning från en liten man med ett stort hjärta för Goiset!
Bebben

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar