2010-02-15

Protokoll fört vid ett AU 1982. 02.27. Förslag till arbetsuppgifter.

Hittade ett protokoll från ett sammanträde om mina arbetsuppgifter som anställd kanslist.
Hur skulle jag hinna med allt som stod i min arbetsbeskivning på 40 timmar i veckan?
Jag brukar sitta hemma och plockar bland gamla papper och bilder som jag tog med mig hem när jag slutade på Mörrum Hockey Kansli.
Tiden har gått jävligt fort när man tittar på bilderna. Det var en spännande tid att få jobbar
med alla dessa hockeyspelare, ungdomar och ledare.
Det började med att min grabb Bonny blev mer och mer flitig med att åka på Jössarinken.
Själv åkte jag omkring som domare på Jössarinken.





Bonny Lindberg som liten grabb.





Protokoll fört vid sammanträde med arbetsutskottet för Mörrums GoIS Ishockeysektion 1982-02-27.





Bebben som försäsongstränare.
Det var min tandläkare och Ulf Sandgren som övertalade mig att sälja reklam för klubben.
(Ulf som just nu ska gå i pension som Konsumchef i Mörrum).
Sedan var jag fast som en riktig Goisre.





Bebben som kanslichef 2009.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar