2010-10-05

Äntligen kan jag tvätta igen!

Först ringde Marcus På RM Bygg och sa att Fredrik på Sten Nilsson kommer och koppla in tvättmaskinen. Sedan kom Martin på Karlshamns Rörteam kopplade rörledningarna till vattenlåset och till fjärrvärme-
Växlaren. Sedan ringde Yngve
på Länsförsäkringar Blekinge och jag skulle göra en sammanställning på det som jag gjort.
Så nu kan jag ta bort plasten på golven i köket och hallen.
Nu har jag bara att måla lite till i pannrummet och en ventil i tvättrummet samt en ventil ovanför fjärrvärmeväxlaren.
Sen är allt klart förutom att städa garaget efter hantverkarna.
Jippi nu kan jag tvätta igen. Ett stort tack till Ditte min sons fru som tvätta åt mig under den här långa tiden.
Vad skulle jag annars gjort ut och raggat tjejer på krogen nej det är jag för gammal för att göra he he
Skämt o sidor vem fan vill ha en gammal gubbe som har sådan jävla OTUR som Jag?





Visst blev det fint till sist?

1 kommentar:

  1. Det blev jättefint! Jag förstår att du har längtat efter att få tvätta själv länge nu. ;)

    Men du får hålla igen med sådana brudraggningsinlägg! Snart svärmar det av damer hemma hos dig som är tvättvilliga, din casanova. :)

    SvaraRadera