2011-05-08

Tack alla som kom ihåg min födelsedag.

Jag firade min födelsedag ute på Hallö tillsammans med min son Bonny och hans fru Ditte och barnbarnen, samt min svåger Sterner Nilsson och Patrik Nilsson.








Sterner hämtade min son Bonny med familj i Matvik.









Det här tyckte Zachris var roligt att åka båt.








Alvina ville ha Farfar för sig själv.








Zachris är jätte trött men så har han Goisnapp i munnen och brukar han somnar.








Lika så i Farfars famn.








Här har vi en liten buse som hjälper Farfar att klippa gräset.

















Det här att går ner till bryggan och fånga räck brukar alltid vara poppis.












Sterner körde sin Bamse båt runt Hallö och visade den gamla skolan där han gått som barn.













Nu har Zachris besökt det berömda utedasset på Hallö.





Zachris var tvungen att tillbaka och kolla om det var någon som bajsat.






Zachris han ville hela tiden gå ner till bryggan.








Sterner körde in oss till Matvik där vi hade bilarna.








Sedan åkte vi hem till Farfars.








Farfar hade fått kort från syster Anita. Det var ett roligt kort med gamla bilder på Farfar.


























Sedan var det dags att åka hem till Åstorp. Zachris vinkade till Farfar.








Oliver och Bonny busade med varandra när de skulle åka hem.


1 kommentar: