2012-09-15

Igår körde jag Tobbe till Helsingborg för att köpa bil. Då passade jag på att hälsa på mina barnbarn på dagis.

Tobbe hade hitta en bil som han var sugen på. Först åkte jag ut till Marvik för att hämta Tobbe, han har ju lånat sin fars bil några veckor. Sedan åkte vi på GPS och han valde fel väg upp mot Örkelljunga men jag ville köra om Perstorp, nej sa Tobbe vi gör en U-sväng. Det blev 3 mil längre väg.
Hur som helst så köpte han bilen till rätt pris. Sedan åkte vi förbi Alvinas Och Zachris dagis Alvina blev jätte glad när jag kom, Zachris låg och sov så jag väntade tills han vaknade.

Alvina skrattade hela tiden i för sina dagis kompisar.

Även Zachris var lite full av skratt när han fick se farfar.

Jag visade Tobbes fina bil för Zachris och Alvina.

Tobbe var tvungen att kolla på motorn med. Bilen var i toppskick.

Innebandy klubban har Zachris när han sover med he he.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar