2012-11-12

Idag har jag varit på höga höjder med mina barnbarn.

Tidigt på morgonen gick jag, Alvina och Zachris bort på lekplatsen för att gunga och leka.



Det där ser högt ut Alvina. Alvina ville att vi skulle åka alla tre samtidigt. Okey det var bara att flytta tillbaka till barndomstiden. Det var ju inte så svårt att göra jag är ju fortfarande jäkligt liten.

YouTube Video

Zachris vägrade och ta på sig någon annan mössa än Alvinas rosa. Alvina tyckte Zachris var så söt i hennes rosa mössa.


Alvina gungar Zachris.


Visst är det roligt att vara Goisare!


Visst har jag en tokig lillebror och en lika tokig farfar tyckte Alvina.


Att bli farfar var nog det bästa som hänt mig he he nu kan bli barn på nytt.

YouTube Video

Tur hade vi med vädret solen värmde så skönt.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar