2013-07-09

Goisaren gratulerar en riktig Goisare som fyller år i dag.

Hipp hipp hurra för Janne Viëtor som fyller år i dag.
Första gången jag träffade Janne var för några år sedan när jag fick åka ambulans till Karlskrona. Jag mådde inte så bra den gången men jag fick lära känna en jäkligt bra människa och person. Då tänkte jag Janne hade varit en bra medic i Mörrum Hockeys A-lag.
Hur som helst så är nu Janne våran medic och gör ett otroligt bra jobb med våra hockeyspelare i Goiset.


Du ska veta att vid samma tidpunkt hände något som var jäkligt bra för Mörrum Hockey och som jag brukar säga. Linda Svensson, Janne Viëtor och Lönken är nog de bästa värvningar Mörrum Hockey gjort genom tiderna.


Hoppas du får en trevlig födelsedag Janne. Vi ses snart!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar