2015-11-11

En dag i Bonnys trädgård finns alltid att göra!

När jag skulle börjar räfsa vid i gången till garaget såg jag att smultronen börja blomma för full, ett var nästan ätbart!
Frodo följer mig hela tiden, ibland vägra han att flyttar på sig.
 
Gräsklipparen Bonny lilla robot försökte köra upp på barnens klätterstege. Gräset växer så det knakar forfarande uppe på Björnås.
Här står hans gamla BMW som är till salu, kanske finns någon som är intresserad? Den stå bara i vägen för trädgårdsmästaren.!
Det klart Frodo gilla att ligga under BMW när det regnar. 
Nu har jag duschat färdigt. Nu ska jag hämta Zachris på förskolan.
Zachris fick inte träna sist för han hade haft feber.
Nu sitter Zachris hos farfar och käkar glass och titta på Barnkanalen. Snart ska vi åka hem till Bronsåldersvägen efersom Bonny kommer snart hem från sitt jobb.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar