2015-11-19

Idag fick jag med en bild från Hallö i TV Sverige idag.

Idag åkte jag ut till Hallö som vanligt tittade solen fram mellan regnskurarna.
Helt plötsligt visade sig regnbågen över Fölsö. Tog en bild på det vackra skådespelet från trappan på Hallö och skickade in den till vaderbild.se. Några timmar senare fick jag och Sterner se den fina bilden på TV Sverige idag.
Det var inte så vackert när vi anlände till Hallö mulet och regnskurar och hård nordvästlig vind.
På lördag blir det årets sista tävling i Sterner Open Pilking Cup som avslutas med årsmöte och en härlig middag som Ulrik Thomasson har fått som uppdrag i samfundet. Det är den ända gången som jag gillar honom för det gör han jäkligt bra.
Nu gäller det bara för mig att bli av med FF mössa och den vackra tavlan.
Vi ses på lördag pojkar!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar