2015-12-21

Det här måste varit en snäll tomte som satt en stor godis korg utanför min lägenhets dörr.

Nog blev jag lite nyfiken på vem som har varit så snäll och givet mig denna Julkorg full med godis.
När jag läser på lappen så förstår jag att det var ägarna till fastigheten gett mig denna fina Julgåva. Nog blev jag lite rörd att något sådant händer.
Det här blir något som jag och mina älskade barnbarn kommer att mysa med. Jag vet att både Alvina och Zachris är ganska glada i godis, så
farfar kommer bli poppis. Tack snälla Nils-Arne och Petter!
Alivna ser ut att vara nöjd med årets Julgran.
Zachris plockar fram de finaste kulorna.

Tomten han kanske tror att han sovit över Julen och tror det vår ute. Trädet i trädgården blommar så även smultronen.
Lille Frodo är nog också lite undrande var som händer med det svenska vädret.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar