2010-08-26

Kul bild från Hockey VM i Tjeckien 2004.
















Bilderna är tagna på en pub i Ostrava.
Det är inte första gången jag har blivit erbjuden en sådan stol, det finns en fördel med det då slipper jag höra "res på dig Bebben".














Skål på Er alla hockeygrabbar och vänner som givit mig denna fina service. Det här skämtet har varit okej sen jag passerat 30 år, innan dess hade det kostat en framtand he he.
Idag känns det lite konstigt att inte åka i bussen med laget.
Det har varit ett privilegium att fått arbeta i Mörrum Hockey och fått lära känna alla dessa tränare och hockeyspelare genom åren,
och alla dessa föreningsledare som jobbat i det tysta som inte fått samma uppmärksamhet som jag har fått.
Jag har fått synas trots min litenhet. Tack till alla som hjälpt mig genom åren och till alla företag jag besökt som stötta
Mörrum Hockey, utan deras stöd hade vi inte haft någon Hockey i Karlshamns kommun. Ett stort TACK till vår kommun att jag haft ett gott samarbete med. Visst ibland har jag gnällt lite men då har jag inte tänkt på att det kanske har funnits viktigare saker att lägga pengar på, äldreomsorgen, skola, sjukvård.
Men sak är jag säker på vi bor i en kommun med en vacker stad och en underbar skärgård.




















2 kommentarer:

  1. Hej!
    Fan va jag gillar din blogg

    Micke i Ryd

    SvaraRadera
  2. Det är inte dags att skriva memoarer än Bebben ! Du har många år kvar i GOISET! Bussdörrarna står nog öppna för dig.
    Vi behöver all hjälp vi kan få.

    SvaraRadera