2011-08-06

Grillfest med Mörrums hockey på Hallö.

En helt underbar grillfest på Hallö, solen var som vanligt framme över Hallö.








Samtidigt som Mörrums Hockey hade grillfest på Hallö så pågick Världsmästerskap med Blekinge Ekor i Karlshamns skärgård.







Grillmästaren delar ut världens godaste grillkorv från Bromölla.
























Lite golfspel blev det också. Klart Hedman var med i det gänget.





Gissa vem som fick stora problem i golfen.





Det var kö till grillen nästan hela tiden, inte undra på det bjöds på Bromölla korv.









Matlagning på gång.




Jag måste nog säga att så god grillkorv som Bromöllas har jag nog aldrig ätit.







Team Olof segrade i tipstävlingen.







Glada Mörrums Laxar som ser fram mot en spännande hockey säsong.







Klart tjejerna ska vara med på bild de är lika viktiga som hockeyspelarna.







Klart lille jag fick vara med på bild.







Två nöjda tränare Tommi och Fredrik.







Här var det nära att Fredrik Svensson trillat i vattnet.
Hej då Hallö!






Dags att åka till Matviks Hamn.






Själv körde jag in sista gänget till Matvik som tackade för en trevlig dag på Hallö.
Det här var nog en av de bästa grillfesterna som jag varit med om. Alla var aktiva och gjorde det till en trevlig grillfest. Sen att team Olof segrade i tipstävlingen är nog bara bra för laget, fast det krävdes en utslagstävling för att vinna.



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar