2012-01-25

Idag har jag varit hos läkare.

Det började med en vanlig förkylning och sedan kan det i bland kan det enda tecknet på en bihåleinflammation en långvarig hosta, som förorsakas av sekret som rinner ner från bihålan och irriterar svalget. Det är så jag känt mig i två månader nu. Sista tiden har jag haft svårt att sova om nätterna på grund av hosta värk i övre käken och tänderna.
Sköterskan tog ett blodprov och saken var klar det var en bihålein-
flammation.
Läkaren skrev ut Doxyferm 100 mg och Rinexin 50 mg.



Nu har jag tagit min första dos.


Först lite vila och sedan laddar jag för matchen Mörrum-Kungälv
Ikväll på Jössarinken.
Visst är det härligt att vara Goisare!


Tack för alla tips jag fått, skulle nog lyssnat på vissa signaler jag fick mycket tidigare. Tack!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar