2012-01-19

Sverige kan spela bort Tyskland ikväll.

Ja ikväll blir det att sätta sig framför TV och titta på Handbolls EM. Eftersom jag dragit på mig en förkylning med en jäkla hosta så blir detta en bra underhållning ikväll. Sänds på TV 4 kl.18.00 jag hade hoppats SVT hade sänt EM handbollen för då hade man kunnat njuta i TV soffan utan dessa jäkla reklamavbrott.
Det är ju två tungviktare från fornstora dagar som möts. Om Sverige vinner kan man få med sig maximala 4 poäng till mellanrundan.
Man får ju hoppas att Sverige slår Tyskland, det kanske blir lite lättare att bli av med min jäkla hosta då.
Laxarna har ju match imorgon fredag då Helsingborg kommer till Jössarinken, då måste jag bara vara kvitt min förkylning.


Goisaren tror på vinst för Kim Andersson och grabbarna.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar