2012-05-08

Den 7:e maj var nog den värsta födelsedagen i mitt liv.

Allting gick åt skogen denna dag. Först ringde Ahlberg Bil och sa att det inte var ett garanti jobb, utan ett nytt fel. Sedan gick Båtmotorn sönder när vi var på väg hem från havet. Vi ska vara glada att vi kom hem. Dessutom hade Sälen tagit all fisk. När jag sedan skulle starta gräsklipparen så gick det inte få igång den. Det var bensin slangen som hade gått sönder, såg en liten spricka på slangen, jag tror det är felet.
Jag får ta tackar alla som gratulerade mig på födelsedagen. Många önskade mig en trevlig födelsedag men nu blev det inte så, jag får firar den tillsammans med mina barnbarn på fredag och det ska bli kul. Då kommer jag besöka Mörrums nationaldag 11:e Maj med mina barnbarn.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar