2012-05-02

Oturen fortsätter att grina mig i ansiktet.

Lämnade Åstorp tidigt på morgonen och kramade om mina små barnbarn.
Zachris är för härlig så fort han får se ett GoIS-märke så säger han farfar. Alvina var klädd i en klänning och såg ut som en Goisare.
När jag var framme i Mörrum besökte jag Linda på kansliet. Sedan gick jag ner i hallen tillsammans med Tommy Olsson och Bengt Nilsson för att se hur långt JSB kommit.
Därefter körde jag ner till Konsum i Mörrum för att handla. När jag sedan skulle köra där i från gick det inte vrida om nyckeln till rattlåset. Jag fick ringa till den alltid trevlige Henrik Holm på Ahlberg Bil. Han fixade så en bärgningsbil kunde komma och hämta bilen.
Det verkar som min otur fortsätter att grina mig i ansiktet.
Nu hoppas jag på en trevlig GoIS- sommar och en oturs fri sådan.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar