2012-05-14

I helgen fick jag besök av mina Barnbarn

Alvina och Zachris ville sjunga för farfar vi gratulerar. Sedan fick jag en cykelhjälm för de hade hört att farfar inte hade någon cykelhjälm. Sedan fick jag ett brev där jag blev bjuden till Astrid Lindgrens Värld från Bonny, Ditte, Oliver, Alvina och lille Zachris.
Givetvis var vi nere på 11:e maj och åkte karusell och köpte lotter där Alvina vann två Laxbitar. Vi träffade Jocke, Lajan, Svante och Ebba nere på
Marknaden de hade också köpt en present till lille Bebben. Jo Svante och Ebba tyckte att jag också behövde en cykelhjälm.
På lördagen åkte vi och gratulerade lilla Elsa som blev 1 år och storebror Ville som också fyllde år. Det här tyckte Alvina och Zachris var jätte kul.
Nu är det tomt och tyst i huset och saknaden efter de små liven är stor.
Lite bilder från besöket är alltid roligt att ha.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar