2013-02-08

Idag gratulerar Goisaren världens bästa hockeykanslist på din 40-Årsdag!

Jag kommer så väl ihåg när Linda kom till Mörrums Hockey kansli. Det råkade vara så att jag blev så jäkla dålig så jag blev inlagd på Karlskronas lasarett samma dag som Mörrum skulle möta Karlskrona HK.
Linda var nog det bästa nyförvärv som Mörrum gjort på många år. Då ska ni veta jag har varit med och tagit hit ganska många duktiga hockeyspelare till Mörrum. Jag är så glad över denna tjejs energi som alltid ställer upp i alla lägen. Linda är ju gift med en före detta hockeyspelare Fredrik Svensson som har stor förståelse för sin frus stora intresse för hockeyn. De har ju en son Simme som spelar hockey och brinner verkligen för hockeyn.

Nu hoppas jag att Linda får en jäkligt trevlig födelsedag med sin kära hockeyfamilj.

Vi ses den 13 februari när vi möter Kallinge. Alla Goisare till Jössarinken!

1 kommentar:

  1. Tack snälla Bebben och tack för de fina blommorna :)

    SvaraRadera