2013-05-07

Härligt väder på min födelsedag.

Min svåger Sterner hissade flaggan för mig idag på Hallö.


Världens snyggaste flagga näst efter den svenska flaggan så klart, hissade min svåger Sterner Nilsson på Hallö.


Sedan fick jag en jäkligt bra födelsdagspresent av Sterner ett presentkort från Coop laddat med några hundralappar.


Kan inte vara bättre att få, så nu är det bara att handla på Konsum i Mörrum. Det är viktigt att handla i Mörrum så vi kan behålla en levande byggd.


Vilken solig och härlig födelsedag på Hallö ön där solen nästan alltid skiner.





Tidigt på morgonen ringde mina barnbarn Alvina och Zachris och sjöng för farfar i ett video samtal. Då blev lilla Bebben lite rörd. Sedan har det strömmat in massor gratulationer på Facebook. Det konstiga var att det kom redan igår en dag för tidigt.


Ha en trevlig dag alla Goisare och vänner!


Imorgon heja vi på Tre kronor igen!
- Posted using BlogPress from my iPhone

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar