2013-05-18

Medan jag var på Hallö städade Goisaren mitt hus.

Tog några härliga bilder på mina barnbarn när vi var på Hallö.

På väg ut till Hallö.



Fånga räkor på Hallö har många barn gjort.

Jag körde en runda runt Hallö med Bonny, Ditte, Oliver, Alvina och lille Zachris.


Alvina framför farfars målning på bastudörren.

Både Zachris och Alvina framför farfars målning på utedasset.

Alvina är väldigt duktig på att måla och teckna.

Daggs för hem färd till Mörrum.

När jag kom hem hade min nya städerska gjort rent i huset.

YouTube Video


Ditte och min son Bonny tycket jag behövde en städerska i huset så de hade köpt en iRobot till mig i födelsedagspresent.

Det här var nog den bästa present jag kunde få. Den är otroligt bra på göra rent, mattorna blev som nya.

Tack för den fina städerskan, jag kallar honom Goisaren!
- Posted using BlogPress from my iPhone

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar