2013-05-12

I fredags kom mina barnbarn med presenter till farfar Bebben.

Först fick jag en jättekram av Alvina och två paket sedan kom lille Zachris och med ett paket.

Sedan fick jag ett jättestort paket av Bonny och Ditte.
Det blev ju spännande att öppna jag fick ju så klart hjälp av barnen.
Oj oj det var en helt ny dammsugare en robot.

De tyckte väl att jag behövde någon som städa åt mig eftersom jag inte har någon hushållerska.
Sedan fick jag en resa till Astrid Lindgrens Värld, fick även det förra året som jag tyckte var en jätte rolig upplevelse.

Medan Bonny och Ditte åkt till Karlshamn för att shoppa var vi borta på lekplatsen på Stålavägen.



Lite senare kom Ditte och Bonny hem från dagens shopping tur Karlshamn.

Där gick några tusenlappar.

Äntligen en tur ner på 11:e Maj.

Gott med lite munkar.

Nu hittade barnen karusellerna.




Oliver fick prova på att skjuta Mörrum Hockey skottramp. Vem som skjuter hårdast i Mörrum.

YouTube Video


Nu var dags att gå hem till farfar efter en lång dag.
Nästa dag ska vi åka ut till Hallö.
- Posted using BlogPress from my iPhone

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar