2014-08-16

Igår hämtade jag mina barnbarn på Knutpunkten i Helsingborg.

Efter två långa veckor i Turkiet så var familjen Lindberg tillbaka på Bronsåldersvägen i Åstorp.
Det blev ett kärt möte med många kramar från mina barnbarn som kom springande och hoppa upp på mig.







När vi skulle äta frukost idag så kom Zachris med en härlig kommentar mjölk är gott farfar.







Efter frukosten blev jag överraskad när Alvina och Zachris köpt presenter till mig. Först fick jag en flaska Sprallevatten alltid bra att ha mot förkylning.







Sedan fick jag en jättefin Hilfiger tröja.







Nu kommer farfar bli fin sa Alvina som är en riktig modedocka.







Alvina kom och visade sin fina klänning som köpt i Turkiet.







Alvina skulle på barnkalas så det passade bra med den nya klänningen.






Zachris och jag ska ut och leta efter sjörövare Rödskäggs skatt uppe i Björnåsskogen.





Bonny och Ditte skulle titta på kakelplattor till väggen där kaminen ska stå.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar