2014-08-13

Nu har jag gått på högtryck några dagar.

För några dagar sedan började jag med att högtryckstvättar staketet på min framsida av tomten.



Västra sidan klar, framsidan var lätt.




När jag bara hade östra sidan kvar då går högtryckstvätten sönder helt död. Tur man har världens bästa granne som lånade ut sin, tyvärr så funkade inte så bra så fick jag låna en av min nästa granne.




Det var ganska jobbigt eftersom det blåste bra så jag fick mycket skit i ansiktet.




Drygt var det också men en vis som jag är så kämpade jag på i blåsten.




Nu skulle det bli lättare på den andra sidan med vinden i ryggen.
Ha ha då vänder vinden så jag får skiten på mig igen.




Samtidigt tog jag och högtryckstvättar plattorna med så de blev fina.




Plattorna blev som nya.




Visst blev det fint!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar