2011-06-09

Givande marknadsmöte ikväll.

Det var ett bra möte ikväll där vi alla ser vilka möjligheter det finns att marknadsföra våra samarbetspartners.


Mikael Kellander och Rolf Hammar.


Fredrik Ekeflod och Mikael Kellander.


Johan Hedman och Fredrik Ekeflod.
Det kom förslag att göra en Hockeyns Dag samtidigt som enkronan mot KHK.
Efter möte blev det lite snack om det stora reportage i BLT/Sydöstran om Marcus Paulsson. Blekinges genom tidernas bäste Hockeyspelare.


Där den dubble SM-Guldmedaljören Marcus Paulsson säger -Jag glömmer aldrig det enormt fina mottagande Jag fick av publiken. Det var 500 hundra personer mer än vanligt i Jössarinken. Jag kommer någon gång att återvända för spel i moderklubben.
När jag läste detta så värmde det i mitt Goishjärta. En gång Goisare alltid Goisare.



Bara Goisare!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar