2011-06-10

Nu får jag bilder nästan varje dag på lilla Elsa från Tobbe. Visst var det roligt med bilder på båtarna som gästar hamnen i Karlshamn.

Äntligen har pappa Torbjörn fattat att det mycket bättre att se bilder på lilla Elsa och inte på en massa gamla båtar som angör Karlshamns Hamn.


Lilla Elsa föddes 16 maj klockan 20.26 första bilden fick jag kl.20.44 det var snabbt.


Andra bilden kom 18 maj kl.13.46.


Tredje bilden på en stolt Pappa med lilla Elsa i famnen kom 19 maj kl.12.29.


Fjärde bilden kom 23 maj kl.13.16. Klart jag var nyfiken på vad hon ska heta. Jo Elsa, Ingrid, Viola.


Femte bilden kom 27 maj kl.18.14.


3 juni kl.19.15


6 juni. På morgonen


6 juni på väg ut till Hallö för första gången. Mamma Annica med Elsa i famnen väntar på att båten ska komma.


En härlig bild på Elsa som jag tog med min iPhone.


9 juni fick jag denna bild, visst har hon blivit stor och söt det lilla livet.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar