2010-05-06

Ditte och mina barnbarn har bakat kladdkaka till Farfar.

I morgon fyller Jag år och då har Ditte, Alvina och Zachris bakat kladdkaka till Farfar.


Alvina


Zachris
Är dom inte söta mina barnbarn,
Det det är något speciellt med att vara Farfar, jag tror nog att det var liksom upplevelse som är svår att beskriva. Ni förstår nog Ni som har barnbarn, det liksom en ny tid i livet som man kan njuta av.


Det ska bli spännande och få träffar Alvina och Zachris det var ju hela två månader sedan.
Tiden går så fort nu för tiden, det var ju inte så länge sedan min son Bonny var så liten.



2 kommentarer:

  1. Vi gratulerar , vi gratulerar , vi gratulerar våran Bebben idag!
    Grattis Önskar familjen Falkman

    SvaraRadera
  2. Linda Svensson7 maj 2010 kl. 13:19

    Grattis på din födelsedag!!! Hoppas du får en mysig helg med dina söta barnbarn!!

    SvaraRadera