2010-05-01

Härligt Simon och Tim klara för nästa säsong.

Jag blev så glad över att dessa två hockeyspelare med ett så stort GoIS hjärta spelar även nästa säsong för för Mörrum.
Just nu känner jag att Mattias Lönqvist gör ett jäkligt bra jobb, och då ska ni veta att det är inte lätt gå alla till mötes. Jag vet vad det handlar om, pengar pengar eftersom Mörrum har en omfattande ungdomsverksamhet som också kostar pengar.
Både Seniorverksamheten och Ungdomsverksamheten går i hand med varandra, går det dåligt för vårt A-lag så lider vår ungdomsverksamhet, så en sak vi måste hålla ihop som förening.
Dessa båda grabbar Simon och Tim är ett resultat från vår ungdomsverksamhet.
Så ett tack till alla tränare och ledare som gör ett hästjobb i Mörrum Hockey utan Er hade det inte varit möjligt.
Mörrum Hockey är en liten klubb i hockey Sverige om man ser på ekonomin, Mörrum har kokat soppa på en spik i många år ( detta är något som Jan-Anders och jag alltid har sagt) annars är vi en stor klubb om vi titta på vår verksamhet.
Varför skulle inte vi kunna sälja 1000 T-chirt då hade våra ungdomslag kunnat åka buss till
alla långa bortamatcher.
En sak till som jag är stolt över är att vi hade 10 egna spelare med i vår A-lagstrupp 2009-2010.
Sen hoppas jag att vi får in nya unga ledare som kan ta över efter oss gamla ledare, och att det går bra för Johan Hedman som marknadschef samt Linda på kansliet. Vi vinner tillsammans vi förlora tillsammans kom ihåg detta. Gojset Goforgold köp en andel en bra början, bra jobbat nr 41 Johan Hedman.



































Inga kommentarer:

Skicka en kommentar