2010-05-10

Tomt i huset och tystnad.

Efter en jättetrevlig födelsedag liv och rörelse i huset blev det helt tyst när mina barnbarn åkt hem.
Nu när jag sitter här i min tystnad tänker jag tillbaka till min barndom. Hemma på Bentorpsvägen 14 var det exakt samma liv och rörelse fullt hus.
Det tog några timmar och komma över denna saknad av min sons familjs besök.
På eftermiddagen kom min granne för att se på Mjällby AIF sen blev det fullt ös igen i huset.
Först Mjällby vinst över Elfsborg (2-0) sen vinner Tre Kronnor över Norge med 5-2. Efter nervös inledning där före detta Mörrums-
spelaren Patrick Thoresen gjorde 1-2 och Norge kvitterade 2-2. Weinhandl tillsammans
med ungdomarna Ekman-Larsson, Pääjärvi-Svensson, Hedman blev det en helskön kväll.















Inga kommentarer:

Skicka en kommentar