2011-03-22

Hockeyfest! Semifinaler i kväll. Paulsson sätter ett mål på Fasth ikväll.





Färjestad har inte tappat en poäng mot AIK den här säsongen. Färjestad har några riktigt bra målskyttar som Marcus Paulsson, Pelle Prestberg, Mikael Johansson, Christian Berglund mm.
Nu har det blivit mycket fokus på Viktor Fasth målvaktspel i slutspelet. Visst har han varit bra men nu möter han ett lag som har ett kraftigt övertag på Fasth.




Jag tror Paulsson gör mål på Viktor Fasth ikväll han har ett bra direktskott.
Sedan hoppas jag Skellefteå vinner i kväll. Speciellt för Fredrik Lindgrens skull eftersom han spelat i Mörrum.




Fredrik är skridsko skicklig back.
Det gäller att suga på karamellen, snart kan det vara över. Jag vet vilken match jag väljer he he GISSA.

Färjestad vann med 2-1
Luleå vinner i Sudden 3-4

1 kommentar:

  1. FBC - AIK 2-3
    SAIK- LHC 0-2

    Det är mitt tips;-)
    Oliver.

    SvaraRadera