2011-10-03

Idag var jag och hälsade på Nils "Spader" Persson på Karlshamns Lasarett.

Idag tog jag en tur till Karlshamns Lasarett och hälsade på Nisse Spader. -Spader tyckte det var roligt att Mörrum vann uppe i Kungälv. -Det brukar ju alltid vara svårt att ta poäng där uppe eller hur Bebben. Just när vi pratade om Goiset så kom det en väldigt trevlig sköterska in.
- Här Bebben har du en riktig Goisare sa Spader och som fick en Goiskram av Sopie.





Spader verkar bli väldigt väl omhändertagen bland sköterskorna.
-Spader bad mig hälsa till alla Goisare och till Bingon. - Jag hoppas jag snart kan komma på en match.








2 kommentarer:

  1. härligt att se spader i igen //

    Stifffe

    SvaraRadera
  2. Daniel Hållström3 oktober 2011 kl. 18:20

    Oj det var längesedan man såg Spader. Vilken härlig man. Hälsa honom från mig Bebben.

    /Daniel Hållström

    SvaraRadera