2012-10-23

Tänk vad barn kan beröra en mycket.

Nu är jag hemma igen efter 6 dagar hos mina barnbarn. Har inte varit hemma så länge då jag upptäcker vad tyst det är i huset. Visst är det konstigt att man kan känna saknaden av doften från Alvina och Zachris. Så alla som går och väntar på att bli farfar är något extra speciellt jag kan lova att det är som att vinna miljon på lotto.




Här försöker Alvina och Zachris lära farfar hur man spelar kort.




Titta farfar det var väl inte så svårt att få en kåk. Tre tvåor och två ess.




Lite fika paus behövs ibland.




Zachris gillar att gunga det är läskigt som han brukar säga.




Alvina tycker det är spännande att klättra på höga höjder.




Du kan vila lite nu farfar så hjälper jag dig en lite stund.




Zachris tänker och så säger han farfar jag älskar dig. Så härligt att höra från en liten treåring.








Alvina visar upp sina nya kläder som hon fick av mamma och Pappa i födelsedagspresent.




Zachris fick också nya kläder av farfar i födelsedagspresent.




Det dröjer nog inte så länge förrän jag åker ner till Åstorp igen. Som ni ser på bilden finns det fler löv kvar på träden.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar