2013-04-11

Idag har jag varit och hälsat på Nils"Spader"Persson.

För några dagar sedan var jag och hälsade på Berth Wadström och idag har jag varit och hälsat på hos Spader.


Spader låg och vilade i sängen när jag kom. Han blev jätte glad över se lille Bebben, vi har ju alltid skojat med varandra under alla åren i Goiset. Som vanligt hade vi mycket att prata om gamla minnen, klar det blev mycket hockey snack och lite fiske med.


På vägen hängde en jäkligt fin tavla på mästerfiskaren Spader.


Många gånger som Spader hjälpte mig när jag skulle plocka hit spelare och tränare till Goiset. Han kände till Mörrumsån utantill, när de fått en fiskelektion av Spader var det ganska lätt att få spelarna att skriva på spelarkontraktet.


Spader sa att han saknar hockey så in i vassen och måndagskvällarna på Bingon.
För alla som inte känner till hur mycket Supporterklubben betytt för Mörrum Hockey så kan jag berättar att det är klubbens största sponsor.
Nils"Spader"Persson hälsar till alla Goisare och gör tummen upp.


Visst är det härligt att vara Goisare!
- Posted using BlogPress from my iPhone

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar