2014-10-12

Fullt upp att packa inför mitt livs stora flytt.

När man håller på och sortera i lådorna hittar jag lite roliga saker som idag ett foto på Curre Lundmark.
Curre Lundmark, Bebben och Torgny Holmberg som delar lagledare rollen med mig. Jag tror det är Berth Wadström som tagit bilden. 
Detta på grund av jag snart kommer att flytta ifrån mitt lilla smultronställe på Hagavägen i Mörrum.
Det finns väl inte en levande svensk som inte känner till när Tre Kronnor tog OS Guld vid Olympiska vinterspelen i Lillehammer, Norge 1994, med Curre Lundmark som huvudtränare. Åren 1991 tog VM guld i Åbo och VM guld i Prag 1992 som assisterande tränare till Conny Evensson. Foppas avgörande straff var ju grädden på moset.
Vi ses på Jössa klockan 16.00 nu behöver vi allas Goisares stöd.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar