2011-01-15

Efter lång dag och kväll med poker- gänget på Hagavägen så vakna man till ännu mera snö.

Igår hade jag Hallö Maffian hemma på en poker-kväll. Det blev god smörgåstårta från Konsum i Mörrum och lite grillat framåt småtimmarna. Nu kom jag inte undan med att grillningen sedan alla hade hört att jag varit med i Radio Blekinges mathörna.
Någon tur hade jag inte, det blev inte mycket pengar kvar i min poker påse.
Hur som helst så var det som vanligt en trevlig kväll. Det blir ju alltid någon i gänget som får lite för mycket vatten i sig.
Det blev ganska sent innan jag kom i säng efter att städat undan allt.

När jag vakna dagen efter så väntar mera jobb i form av snö skottning.







Men det är ju vackert så jag får sluta gnälla.






Puuuuu!!!!!! Nu ska jag vila en liten stund.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar