2011-01-07

Matlagning i P4 Blekinge. Mathörnan.

För ett par dagar sedan ringde en tjej Charlott Holmåker från Radio Blekinge.
Hon sa att hon pratat med Mathias Lönqvist att han tyckte jag skulle passa utmärkt till detta program. Det skulle handlar om min tid i Mörrums Hockey.














Men när jag fick höra att jag skulle laga mat då kunde jag inte hålla mig från skratt. Det är väl något som alla vet att jag aldrig laga någon mat hemma.














Då tänkte jag att det är ju ingen som kan se detta i radio så jag får väl bjuda på detta he he.














När middagen var klar skulle vi provsmaka, hur skulle det smaka.














Jag smakade först jag sedan när hon sa att det smakade gott gissa vem som blev glad he he. Jag tyckte också att det smakade jätte gott. Tänk nu har lagat min första middag.














Det går att lyssna på i 30 dagarsarkivet. P4 Blekinge.
Http://sverigesradio.se/sida/sandningsarkiv.aspx?programid=63&date=2011-01-07




1 kommentar:

  1. vad heter programmet då? hittar inte det,
    lägg ut en länk här eller på FB

    mvh
    Micke i Ryd

    SvaraRadera