2011-01-28

På mitten av 70-Talet tecknade och målade jag några tavlor.

Eftersom jag flyttade till en lägenhet och hade inga tavlor att hänga upp på väggarna. Så jag och min son Bonny satte oss och började måla och teckna på stora ark. Det blev lite allt möjligt några av teckningarna hade jag många år på mina väggar. Nu hittade jag dom i garaget så jag kunde inte låta bli att fotograferar av dom.

























Bonny tyckte det var roligt när Pappa tecknade och målade gubbar för honom. Bonny ritade nästan alltid rymdskepp. Han skapade sina egna rymdraketer och rymdvarelser. Han ritade också konstigt berg hela tiden.
Jag tror det var från Star Wars om Darth Vaders jakt på den unge Luke Skywalker. Jag tror de första kom ut 1977 Dödsstjärnan testas.
Den sista filmen var nog så sent som 2005 Anakin mot Obi-Wan.







Här är några teckningar som jag också hittade i garaget. Bonnys teckning var ganska lik vem?


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar