2012-07-30

Idag åkte jag upp till Hockey Kanliet.

Idag besökte jag kansliet på Jössa.
Sacke och Jag gick in i ishallen och tittade. Det var fortfarande lite kvar att måla. När jag gick i ishallen ringde det i min mobil, det var Jocke, Ebba och Svante som var hemma hos mig för att hälsa på. Vi kom överens att jag skulle hämta de så även dom kunde se hur fint det blivit på Jössa.

Skönt att vara på Jössa igen.

Sacke var nog lika nöjd som jag med förvandlingen av Jössarinken.

Väl hemma på Hagavägen för att hämta Jocke, Ebba och Svante hade även lilla Elsa och Tobbe kommit för att hälsa på mig. Så beslöt att åka upp till Jössarinken allihop.

Ebba tyckte det var lite kallt i början.
Jocke och Tobbe tycket det hade blivit jätte fint som en helt ny ishall.

Det här var nog något nytt för både Elsa och Svante, Ebba vet jag att hon varit på Jössarinken för.

Bilden är tagen från nya resultatservice.

Hemma igen på Hagavägen Tobbe och Elsa stannade kvar en liten stund.

Hej då Bebben, sa lilla Elsa!
Det var ett besök som värmde hos mig. Tänk vad härligt det är med barn Ebba hade gjort en fin teckning till mig och en liten gubbe.

Ett hus och en Fiskebåt.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar