2012-07-21

Skönt att vara hemma igen!

Två underbara dagar med mina barbarn. Det blev en härlig fredag med mys i soffan. Bonny hjälpte mig med datorn så nu är allt som det ska. Han klippte gräset åt mig för jag hade inte krafter till det. När barnen som såg vi på en bra film på TV 1 utan reklamavbrott. På natten var vi ute och sprayade ett getingbo vid garaget med radar Raid. Dagen efter så var det Zachris som var piggast vaknade kl. 5.00. Alvina låg lite längre. Efter frukost gick vi till lekplatsen på Stålarvägen bara en liten bit att gå.
Sedan var dags hemresa, nu var både Zachris och Farfar trötta. Zachris ville att farfar skulle åka med, - joho det ska han jo jo jo.
Tack Bonny min son för all hjälp!

Lite mys i soffan.

Zachris med mycket spring i benen och Alvina den lilla klätterapan.

Det här var kul tyckte både Zachris och Alvina, här fick pappa Bonny bekänna färg.

Nu var dags att åka hem till sånt igen.

Snart klart för avfärd.

Farfar ska visst åka med joho!

Visst blev det fint,

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar