2012-07-20

Idag fick jag komma hem från Karlskrona Lasarett.

Igår fick jag kontakt med Patrik Stark på Facebook. Eftersom jag visste att jag skulle få åka hem och Bonny hade lovat att hämta mig idag. Då sa Patrik jag kan hämta dig. Det var bra för då slapp Bonny och barnbarnen ta en omväg på 12mil. Så idag kl.9.00 kom Stark och hämtade mig, färden gick och vi tog en sväng inom Jössa. Visst blev Patrik stolt över att se Jössrinkens omvandling. När jag kom hem så vilade jag lite innan Bonny och de små kom. Nu har det blivit mys med Alvina och Zachris hela eftermiddagen.

Det kändes skönt när Patrik kom hämtade mig

Patrik Stark var en av de i Blue Farmers gänget på 80-talet som drog in pengar till nya spelare.

Visst är det härligt att vara Goisare och Jössrinkens omvandling.

Vad glad jag blev när när mina barnbarn Alvina och lille Zachris kom på besök!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar