2013-01-05

Goisaren gratulerar Småkronorna till Silvermedaljen!

Det blev spännande i slutet av JVM finalen. USA blev pressade i slutet av matchen.
Tycker det var jäkligt bra gjort av Småkronorna.





De tre bästa svenskarna under JVM turneringen.


Lite besvikna svenska spelare men jag tycker att grabbarna har gjort ett bra JVM.


Jag tycker Filip Sandberg var nog den jämnaste forwarden.



Bäste back tycker jag Mikael Wikstrand varit. Mora lär få svårt att behålla Wikstrand nästa säsong.


Sedan får jag gratulerar unge Brynäsaren Christian Djoos till silvermedaljen. Ska bli jäkligt roligt att följa Christian Djoos i Elitserien. Pappa Pär Djoos blev aldrig bättre än femma i JVM. Men jag tror Pär kan ta det nederlaget.


Pär Djoos visar upp en helsida i Kvälls Posten på Grabbarna när de var väldigt unga Christian var bara 2 år på bilden.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar