2013-01-31

Idag fick jag ett litet brev som gjorde mig så glad.

Visst finns det härliga stunder här i livet. När jag hämtade posten i brevlådan låg där ett litet brev som var så sött.


På brevet stod det Farfar Bertil Lindberg Hagavägen 1 375 34 Mörrum. Då förstod jag att det var från mitt barnbarn Alvina, i brevet kunde jag läsa världens bästa Farfar kram Alvina och Zachris.


Det var nog Alvina som själv ritat ett rött hjärta. Oj oj nu blev lille Bebben lite rörd och glad.

YouTube Video

Att bara farfar är det bästa som hänt så mycket glädje och roliga saker som händer hela tiden.

YouTube Video

Alvina är jätte duktig på att måla och rita.


Alvina är 5 år nu och tycker det är jätte roligt med nya kläder. (Nog efter mamma Ditte).


Zachris han gilla all sport och heja på Mörrum och Åstorp/Kvidinge Innebandyklubb.



Farfar tackar Alvina för det fina brevet.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar